CreativeHouse - Blog

December 2015

9 krupnih grešaka za koje ne znate da pravite na društvenim mrežama

By |December 21st, 2015|

Mnogi vlasnici biznisa danas koriste društvene mreže za marketing, lead – generation i kao alat servisa potrošača. Prema nedavnom istraživanju, 92% marketara je istaklo da […]

Korisni saveti za marketing u vreme praznika

By |December 3rd, 2015|

Praznici samo što nisu. Kao svaki odgovoran preduzetnik morate znati da se ključ uspeha ogleda u planiranju marketing strategije na vreme. Počnite da planirate što […]

November 2015

Prednosti online oglašavanja

By |November 9th, 2015|

Tradicionalno su se mala i srednja preduzeća oglašavala putem novina, bilborda, preko radija ili televizije. Iako postoji mišljenje da se i  danas daje prednost ovim […]

Ako slika govori više od 1000 reči, koliko reči govori video?

By |November 3rd, 2015|

Hajde da pretpostavimo jednu od sledećih realnih situacija:

Osvanulo je kišno nedeljno jutro i ne ide vam se nigde;
Ležite opušteno na plaži, pijete piće i uživate […]

July 2015

Treba mi novi toster! – Umetnost pisanja u službi biznisa

By |July 29th, 2015|

U potrazi za novim tosterom prolazite pored izloga radnje specijalizovane baš za njihovu prodaju. Izloženo je dosta kvalitetnih modela. Nažalost, teško vam je da se […]

June 2015

Nije važno samo učestvovati, važno je i opstati – Kako da najbolje iskoristite svoje prisustvo na društvenim mrežama?

By |June 29th, 2015|

U ne tako dalekoj prošlosti moglo bi se reći da ste adekvatno prisutni da društvenim mrežama a da to nije bio rezultat prevelikog truda i […]

Kralj je mrtav, živeo kralj!

By |June 2nd, 2015|

Svakog minuta, oko 170 miliona e-mailova se pošalje na otprilike 3,6 milijardi adresa širom sveta. Brojka krajnje impresivna  i obećavajuća.

I pored ovih inspirativnih cifara e-mail […]

April 2015

Kada se spoje znanje, iskustvo i ljubav prema poslu nastaje remek delo – Šta je potrebno da biste imali odličan web sajt?

By |April 22nd, 2015|

Internet je prvo mesto gde će vas danas većina ljudi tražiti. Izreka “Vreme je novac” nikad nije bila aktuelnija. Ljudi sve manje imaju vremena za […]

Marketinški koncept koji pomera granice – Prankvertising

By |April 16th, 2015|

Izmisliti nešto novo na polju advertajzinga predstavlja veliki izazov. Jedan od novijih trendova koji je pomerio granice onoga što se smatra reklamiranjem je Prankvertising.

Ideja je […]

Prijavite se za naš newsletter

Primajte sjajne marketing savete i naučite kako da povećate svoj poslovni uspeh

* obavezna polja