Praznici samo što nisu. Kao svaki odgovoran preduzetnik morate znati da se ključ uspeha ogleda u planiranju marketing strategije na vreme. Počnite da planirate što je ranije moguće,  kako bi bili u mogućnosti da se fokusirate na vaše svakodnevne aktivnosti onda kada se počnu ostvarivati vaši marketing planovi.

 

Kako bi maksimizirali svoje profite u vreme praznika,predstavljamo vam nekoliko korisnih marketing saveta i ideja:

– Šta je to što velike kompanije nemaju? Istaknite šta to čini vašu kompaniju jedinstvenom u marketing materijalima. Naglasite kvalitet, iskustvo i usluge koje pružate.

– Počnite da planirate svoju glavnu kampanju odmah, kako bi je realizovali pre praznika. Na taj način, moći ćete da iskoristite marketing mogućnosti u poslednjem trenutku.

– Koristite e-mail marketing, društvene mreže i sajt kako bi upoznali klijente/kupce sa vašom predstojećom prazničnom ponudom.

– Osmislite personalizovanu kampanju, odnosno prilagodite reklamnu kampanju omogućavajući korisnicima da se uključe u nju. Što je više inovativna i zabavna, veća je verovatnoća da će je korisnici deliti na društvenim mrežama i šire.

– Uključite u vašu kampanju i pojedine sprecijalne ponude. Kreirajte ih da budu vremenski ograničene kako bi podstakli kupce da se sad odluče na kupovinu.

– Pošaljite praznične čestitke sa kodovima za popust koji će usmeriti ciljnu grupu na vaš sajt ili mesto prodaje.

– Svi vole poklone… Ne zaboravite na reklamne i promo materijale kao sastavni deo praznične atmosfere.

– Veoma je bitno da sve vaše marketing aktivnosti budu merljive, kako bi mogli da pratite povraćaj investicija i da isplanirate još bolju kampanju za sledeću godinu.

 

Planirajući marketing kampanje za praznike ranije, ne samo što ćete maksimizirati svoje profite, nego ćete imati i vremena da praznike provedete u krugu porodice ili sa prijateljima.