U vremenu kada su nam prilikom oglašavanja dva najbolja prijatelja Facebook i Instagram, ne bi bilo pravično da zaboravimo e-mail marketing i prednosti „druženja” sa njim.
Vrhunski majstori pisane reči koja menja ponašanje kupca znaju da je newsletter moćno oružje.
Da, dobro ste pročitali! Newsletter se zapravo šalje zainteresovanim stranama koje su se prethodno same prijavile. Zbog toga je newsletter jedan od omiljenih marketinških alata.
Prednosti newslettera
1. Newsletter prima neko ko je svojevoljno ostavio e-mail adresu što znači da želi da čuje šta ima da kažete
2. Slanjem newslettera ostvarujete kontakt sa (potencijalnim) kupcem/klijentom
3. Vremenom se preko newslettera povećava prodaja
Kako napraviti newsletter koji privlači kupce?
Za početak krenimo od naslova. Newsletter treba da bude atraktivan i da samim naslovom privuče kupca.
1. Naslov treba da bude kratak
Ko još želi da potroši vremena i vremena čitajući naslov?
2. Značenje naslova treba da pokrene i izazove pozitivnu emociju
3. Naslov ne treba da bude mnogo zagonetan
Niko ne želi da prođe kao Alisa u zemlji čuda nakon što pročita „popij me”. To znači da naslov mora jasno da upućuje na temu, npr. „Letovanje iz snova može biti tvoje”. Ukoliko naslov nije u vezi sa sadržajem, onaj ko čita newsletter biće izneveren, a niko ne želi „mačku u džaku”.
Evo još zlatnih pravila…
1. Sadržaj treba da bude zanimljiv
2. Fokusirajte se na važne informacije
3. Tekst ne sme biti ni predugačak ni prekratak
Da li je suvišno napomenuti da tekst treba da bude gramatički ispravan?
Znate koliko su slova na tastaturi blizu… Zamislite samo da Vam se omakne, pa ukucate slovo R umesto slova E! Kakav bi efekat onda proizvela reč pedijatar? Naslućujete?
Sada sigurno čitate ovaj blog ponovo trudeći se da nađete slovnu grešku. Svaka čast ako uspete!
Nakon što ste osmislili dobar naslov i sadržaj, ispravili ste greške… i čarolija može da počne!
Ili nije baš tako?
Treba da znate možda i jedno od najvažnijih pravila:
Šaljite newsletter redovno, ali ne prečesto
Sasvim je u redu da šaljete jednom nedeljno, ne češće od toga. Ne želite da budete kao dosadna komšinica koja stalno kuca na vrata!
I konačno dođosmo do samog kraja, ali i do samog naslova ovog bloga koji zvuči kao podvojena ličnost. Ne dozvolite da Vaš newsletter postane Vaš neprijatelj u oglašavanju. Učinite da newsletter bude Vaš najbolji prijatelj. Ukoliko još uvek ne znate kako da ga kreirate, kontaktirajte vrhunske kreativce, jer tu smo uvek za Vas!