Tradicionalno su se mala i srednja preduzeća oglašavala putem novina, bilborda, preko radija ili televizije. Iako postoji mišljenje da se i  danas daje prednost ovim vidovima oglašavanja, oni ipak postaju prošlost, jer internet oglašavanje nudi mnogobrojne prednosti.

Prvenstveno, internet tržište je veliko, a kao takvo, nudi razne mogućnosti. Kao što je već dobro poznato, ogromna većina današnjih potrošača koristi internet u različite svrhe, na primer: čitanje novina, komunikacija sa prijateljima, informisanje o raznim proizvodima i/ili uslugama. Takođe,  prednost internet oglašavanja je i veoma brzo širenje online tržišta. Samo u Srbiji ima oko 3,5 miliona korisnika Facebook-a i taj broj raste iz dana u dan. Sve vam to omogućava da ostvarite svoje ciljeve, bez obzira da li je to opsluživanje velikog broja potrošača ili pronalazak specifičnog tržišnog segmenta.

Zbog fleksibinosti koja  odlikuje internet, uvek možete menjati svoje reklamne kampanje u hodu. Za razliku od tradicionalnih vidova oglašavanja,  internet oglašavanje vam omogućava da odmah saznate reakciju tržišta na vašu kampanju. Tako ste u mogućnosti da još u toku trajanja reklamne kampanje vršite izmene, kako bi bila što efektivnija. Takođe, online poslovanje omogućava prikupljanje velikog broja informacija o ponašanju potrošača, kao i njihovim reakcijama na ono što radite. Na osnovu broja pregleda oglasa, broja klikova i lajkova, prijava na newsletter i slično, možete steći uvid u kvalitet svoje ponude i reklamne kampanje.

Još jedna veoma bitna prednost interneta je i mogućnost interakcije sa korisnicima, odnosno interenet oglašivačima omogućava da direktno odgovore kupcima i komuniciraju sa njima. Kupci mogu da se dopisuju, razgovaraju, ili komuniciraju preko video poruka sa oglašivačima, dobijajući sve relevatne informacije o proizvodu/usluzi, dok sa druge strane oglašivači direktno dobijaju  povratne informacije od potrošača  (sve primedbe i zamerke, ali i pohvale).

Preciznost koju internet oglašavanje nudi takođe predstavlja jednu od njegovih glavnih prednosti.  Svoj oglas možete  prilagoditi na osnovu brojinih filtera koji minimiziraju prikazivanje oglasa  korisnicima koji nimalo nisu zainteresovani za vaš proizvod/uslugu. Na primer, filteri omogućavaju da se vaš oglas prikaže korisniku koji traži nešto slično ili što je povezano sa  vašim proizvodom/uslugom, zatim možete odabrati unutar kog regiona ili zemlje želite da se vaš oglas prikazuje, ili kojoj starosnoj grupi. Takođe, oglas može biti prikazan korisnicima i na osnovu njihovih  prethodnih  interesovanja, a sve u cilju prikazavanja svima onima koje vaš oglas može da interesuje.

Ovo su  samo neke od glavnih prednosti koje internet oglašavanje nudi, a njih je pregršt.  Veliki broj preduzeća je prepoznalo i koristi njegove mogućnosti, kojih će u budućnosti biti još više. Sve je veći broj korisnika mobilnih telefona koji imaju pristup internetu, tako da u svakom trenutku mogu potražiti potrebne informacije. Zašto ne i vaš oglas?